Оцінка продуктивності холодоагенту показує, що стійка технологія Carrier Transicold може скоротити викиди вуглецю флотом майже вдвічі.

Оцінка продуктивності холодоагенту показує, що стійка технологія Carrier Transicold може скоротити викиди вуглецю флотом майже вдвічі.

Великий клієнт Carrier Transicold у Великобританії поділився результатами багаторічної оцінки продуктивності холодоагенту у своєму асортименті холодильних систем для вантажних автомобілів та причепів, продемонструвавши, що поєднання холодоагенту R-452A та повністю електричної технології Carrier E-Drive™ забезпечило майже 50-відсоткове скорочення. установок. Carrier Transicold є частиною Carrier Global Corporation (NYSE: CARR), провідного світового постачальника здорових, безпечних, стійких та інтелектуальних рішень для будівель та холодильної ланцюга.

Оцінка була заснована на використанні холодоагенту та витоку в парку клієнта, що складається з більш ніж 2000 холодильних установок Carrier Transicold Vector та безмоторних установок Iceland та Syberia. За чотири роки близько 1118 метричних тонн вуглекислого газу (CO)®2) викиди були заощаджені, що еквівалентно вуглецю, віддаленому більш ніж 18486 деревами за 10-річний період.

“Carrier Transicold розробляє свої холодильні системи для підвищення продуктивності, скорочення технічного обслуговування та підтримки стійкості”, – сказав Віктор Кальво, президент International Truck Trailer, Carrier Transicold. “Захист як холодового ланцюга, так і навколишнього середовища є для нас основним пріоритетом, і ця оцінка показує, що використання холодоагенту R-452A поряд з технологією E-Drive забезпечує фантастичні, постійні переваги”.

Представлена понад 20 років тому система E-Drive видаляє механічні трансмісії, що використовуються в системах охолодження вантажівок з ремінним приводом та причепами, для перетворення потужності двигуна в електрику через генератор, тим самим знижуючи ризики витоків та викидів. Технологія значно скорочує витрату палива, що призводить до зниження вуглецевого сліду, так і до тихішої роботи в порівнянні зі звуковим виходом дизельного двигуна.

E-Drive дозволив розробити повністю герметичний спіральний компресор та економайзер в агрегатах Vector, створивши замкнуту холодильну систему, здатну надефективно працювати як на дизельному, так і електричному паливі. Повністю електрична технологія E-Drive дозволила Carrier Transicold надати технологію, що змінює галузь, щоб допомогти автопаркам значно знизити вплив на навколишнє середовище, відповідно до цілей Carrier ESG до 2030 року зі скорочення вуглецевого сліду своїх клієнтів більш ніж на одну гігатонну.

Згодом система була вбудована у силовий модуль ECO-DRIVE™ компанії, який перетворює потужність від власного двигуна вантажівки на електрику для керування лінійкою безмоторних холодильних систем.

Carrier Transicold створює холодильні рішення для обробки точних вантажів з контрольованою температурою, таких як продукти харчування та напої, в рамках своєї програми «Здоровий, безпечний, стійкий та інтелектуальний холодовий ланцюг». Продукція та послуги покликані забезпечити безпечну доставку та споживання споживчих товарів, що швидко псуються. Для отримання додаткової інформації про продукти та послуги Carrier Transicold у Великій Британії відвідайте www.carriertransicold.eu. Слідкуйте за новинами Carrier Transicold у Твіттері: @SmartColdChain або на LinkedIn у Carrier Transicold Truck Trailer Refrigeration.

ВЕРНИТЕСЬ НАЗАД

Leave a Reply

Ваш адрес email не будет опубликован.